niedziela, 22 kwietnia 2012

Baby Shower



 Wczoraj odbył sie baby shower który zorganizowałam dla mojej przyjaciółki i zarazem koleżanki z pracy. Oczywiście jak to zawsze bywa przy takich imprezach coś musi sie wydarzyć. Po pierwsze dziewczyna która miała odebrać tort zgubiła się i po półtorej godzinie w końcu dotarła więc byliśmy uratowani. Znajoma która przygotowywała gry utknęła w korku na autostradzie i była godzinę później. Na całe szczęscie miałam przygotowane kartki gdzie każda z dziewczyn mogła napisać czego życzy przyszłemu dzieciaczkowi, później wszystko zostało odczytane i było śmiechu od groma. W między czasie spóźnione dziewczyny dotarły i wszystko już poleciało zgodnie z planem. Impreza tego typu była moją pierwszą, nigdy wcześniej nawet nie uczestniczyłam w baby shower dobrze, że mamy internet.Załączam fotki przed przybyciem wszystkich gości i zdjęcie prawie całej ekipy, 4 dziewczyny musiały wcześniej wyjść. 










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz